niedziela, 11 września 2016

FOTORELACJA- DEYNN&MAJEWSKI TRENUJE- WIELKI TRENING!


Siemka!

Jak już wiecie wczoraj byliśmy na WIELKIM TRENINGU Maritki i Daniela. Dzisiaj przychodzimy do Was z krótką fotorelacją z tego eventu. Również kilka słów opinii od nas jak to wyglądało od strony odbiorcy. My byliśmy chwilę przed 13-stą i wtedy kończył się trening z przedstawicielami Jatomi Fitness. Dość spora liczba osób ćwiczyła. Równo o godzinie 13-stej Marita wraz z Danielem i gośćmi (Alina Pettke, Marta Banasik i Michał Karmowski) wyszli na scenę. Chwila rozmowy wstępnej i zaraz po tym rozpoczął się wykład byłego Mistrza Polski. Uwierzcie, że jego wiedza na temat dietetyki sportowej jest przeogromna i wynieśliśmy z tego wykładu wiele wskazówek i dowiedzieliśmy się o kilku błędach, które popełnialiśmy w swojej diecie. 




Następnie chwila przerwy i na scenę zagościł jeden z głównych bohaterów- Daniel Majewski. Jego wykład był zupełnie inny. Głównie opowiadał o swoich początkach, jak to się wszystko zaczęło, o byłych związkach, o tym jak był prześladowany i bity, o tym jak poznał Maritkę, o rodzicach, o zarobkach, o nienawiści, o hejtach i tak zwanej "konstruktywnej krytyce", która tak naprawdę nie istnieje. 

Słowo "motywacja" na wykładzie padło niewiele razy ale gdybyśmy mieli podsumować wykład jednym słowem to właśnie cała dyskusja na temat publicznego i prywatnego życia Daniela była ogromną motywacją i pokazaniem tego, że niemożliwe nie istnieje. W obu wykładach bardzo fajne było to, że publiczność pytała a prowadzący odpowiadali. Nie było to więc nudne godzinne gadanie lecz świetna forma wymiana zdań z publicznością i odpowiedzi na coś co faktycznie nas nurtowało.







Po wykładzie Daniela były przeznaczone dwie godziny na zdjęcia i autografy na które niestety się nie załapaliśmy, ale spokojnie zaraz po słynnym WIELKIM TRENINGU również był na to czas. Sam trening był bardzo fajnie zorganizowany. Ćwiczenia były dostosowane tak aby, każdy mógł je wykonać a zarazem bardzo się zmęczyć i czuć zakwasy w dniu następnym.

Tak jak wspominaliśmy wcześniej znowu przyszedł czas na zdjęcia. Tym razem już doszliśmy do sceny więc mamy zdjęcia z wszystkimi ale niestety autografu Maritki i Daniela już zabrakło a my nie wzięliśmy nic swojego na czym moglibyśmy je uzyskać. 
Kiedy spacerowaliśmy koło namiotu spotkaliśmy Trec Babcie i również zrobiliśmy sobie z nią zdjęcie. Bardzo sympatyczna i uśmiechnięta babulinka od której bije ciepło. Dokładnie taka jaką Daniel opisuje ją w internecie a on sam z pewnością odziedziczył charakter po niej.








Alina Pettke
Marta Banasik
Michał Karmowski





Podsumowując było to zajebiste wydarzenie na które naszym zdaniem warto było przyjechać nawet z daleka. Pojawiło się aż 5 tysięcy osób- każdy z tą samą pasją i zapałem. Organizacja według nas była perfekcyjna. Wszystko odbywało się zgodnie z czasem a na samym treningu było dla każdego sporo miejsca więc nikt nikomu nie przeszkadzał. Marita i Daniel to naprawdę mega pozytywni ludzie cały czas uśmiechnięci i dający rady jak osiągnąć to co oni. Nie są żadnymi gwiazdami ani burakami i po treningu stali do późnego wieczora z ludźmi robiąc zdjęcia i rozdając autografy. Możecie ich kochać lub nienawidzić ale jednego nie możecie im odmówić- osiągnęli status od zera do milionera a przy tym pozostali sobą.

To tyle z naszej opinii. Samą relację z wydarzenia znajdziecie jeszcze na naszych snapach więc warto tam zajrzeć! :) 





Trzymajcie się! 















36 komentarzy:

  1. Fajne wydarzenie, super się czyta taka relację ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Oni cudownie motywuja jak i świetnie razem wygladają :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwoje są przykładem tego, że jak się chce, to można ;) Świetny post! Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ich podziwiam za swoja prace i zangazowanie, to co osiagneli to tylko i wlacznie dzieki sobie i swojej silnej woli :)
    moze wspolna obserwacja? ja juz i to z wielka checia ;3 milego dnia!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę Wam wspólnej pasji ;)
    obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do siebie :*
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo głośno było o tym :) Sama z checia bym zobaczyła to na żywo, chodz nie jestem jakos ich fanami.
    Obserwuję;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo widziałam kilka snapów o tym :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę, że mieliście szansę uczestniczyć w takim treningu no i te autografy *-* Świetna relacja ;)

    www.to-i-owo-nietypowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie macie pojęcia jak Wam zazdroszczę :(
    Uwielbiam Deynn i Majewskiego, mega podziwiam ich za wytrwalość

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham zarówno Daniela jak i Maritę i oczywiście trec babcie :D Bardzo wam zazdroszczę! :D


    http://personallittletalks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne spotkanie ;) i fajnie, że udało wam się zdobyć zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawie opisaliście to wydarzenie, szkoda, że nie moglam w nich uczestniczyć, na pewno sporo bym sie dowiedziala i sama być moze nabrała odpowiedniej motywacji :) Ładne zdjęcia, wyglądacie świetnie:)
    Pozdrawiam!
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ masz formę, kobietko! I ta opalenizna!! Zazdroszczę :) Mimo że nie "jaram się" tą fitness parą, podziwiam i szanuję ich za trud i wysiłek, jaki włożyli w osiągnięcie sukcesu. Majewskiego nie znam, aczkolwiek z Maritą miałam okazję porozmawiać - rzeczywiście jest to naprawdę miła, zabawna i "swoja" babka. Nie robi z siebie wielkiej gwiazdy, choć będąc już na tym poziomie - spokojnie mogłaby.. :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! :* co do Maritki, zgadzam się w 100%! :)

      Usuń
  15. Też byłam na tym WIELKIM TRENINGU i planuję napisać z niego coś w stylu relacji, bo było genialnie!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. OGlądałam na snapie ich relacje. Żal mi było że mnie nie mogło tam byc ;d Mega Wam zazdroszczę i życzę więcej takich spotkań :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś słyszałam o tym, ale nie byłam. Chociaż tak teraz stwierdzam, że to mogło być ciekawe doświadczenie. Swoją drogą, nie wiedziałam, że ona ma tak na imię...

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę :D. Chociaż ja pewnie zdychałabym podczas tego treningu, bo sama ćwiczę dopiero od niespełna miesiąca (co nie zmienia faktu, że nabieram masy jak szalona) :). Dopiero odkryłam Waszego bloga i lecę czytać starsze posty :)

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. żałuję że nie mogłam tam być!:)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Strasznie wam zazdroszcze! Akurat ja naleze do grupy ludzi ktorzy wrecz kochaja Maritke i Daniela! <3 Sa oni moja wielka motywacja i w sumie to dzieki nim kazdego dnia zapieprzam na trening i sie staram tak jakby "czuwali nade mna" haha wiem ze to brzmi idiotycznie no ale kazdy musi miec jakas motywacje! <3
    Ja niestety nie moglam przyjechac bo chodze do szkoly no i na dodatek inny kraj a jak na zlosc dobreog polaczenia nie bylo aby nawet zrobic sobie "tygodniowe wolne" bo wiadomo dojazd te sprawy a jako kobieta to na zakupy w Polsce tez bym od razu poszla - kilku dniowe haha!
    Zdjecie przy samochodzie mega! Az zaluje ze nie bylam bo chcialabym miec zdjecie z kochana babcia i posluchac o zyciu Daniela <3
    Tak czy siak sa wielcy! <3 Btw slicznie wyszliscie na zdjeciach Klaudia masz piekne wlosy *-*

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chciałam być jednak nie w moją stronę :( Aż żal patrzeć, zazdroszczę! Mają w sobie tyle energii i mega mnie motywują, są idealną parą i przykładem że można!

    OdpowiedzUsuń
  22. To musiało być super wydarzenie! Nie jestem aż tak wielką miłośniczką życia fit, ale chętnie bym spotkała tych ludzi, jak Wy ☻
    ankuuls – KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  23. Byłam kiedyś na treningu z Ewą Chodakowską i wiem dobrze, o jakich emocjach, o jakiej sile mówisz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Słyszałam coś o tym wydarzeniu na snapie.
    Bardzo fajna sprawa, sama chciałabym wziąć w czymś takim udział!
    Mega zazdroszczę i świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie, że udało wam się tam być! :)
    Ja a bardzo nie przepadam za tą parą, w sumie nie wiem czemu :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow ;o!? Jak ja ci zazdroszczę! Bardzo chciałam tam być, ale niestety akurat wtedy nie mogłam :(
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  27. Też się zastanawiałam nad pojechaniem tam, ale niestety się nie udało.
    NAtomiast twoja relacja rewelacja, fajnie się to czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super relacja!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń